Kom in contact!

Wil jij dat Your Office voor jou aan de slag gaat zodat jij je weer kunt focussen op wat jij als makelaar echt goed kan? Kom dan snel met ons in contact door ons contactformulier in te vullen. We komen maar al te graag langs voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

We snappen namelijk echt wel dat je eerst wil kijken of we passen bij jouw makelaarskantoor. Wil je liever (beeld)bellen? Ook dat kan! We bellen je graag om je prangende vragen te beantwoorden.

Recensie Overzicht

Fantastische ondersteuning – al 5 jaar een topteam! We werken inmiddels al vijf jaar samen met het team van Your Office en zijn nog steeds ontzettend blij met hen. Ze ondersteunen ons op diverse vlakken en nemen ons veel werk uit handen. Als makelaars zijn wij vaak onderweg, en het is een geruststellend gevoel dat het “binnen” altijd soepel blijft lopen. Klanten die contact met ons opnemen worden snel, vriendelijk en adequaat geholpen. Het team is uiterst professioneel, prettig in de omgang en staat altijd voor ons klaar. Voor ons zijn ze inmiddels onmisbaar geworden!
Elan Makelaars
Wij zijn enorm blij met de professionele dienstverlening van Your Office. Op drukke momenten nemen zij werkzaamheden uit handen. Enorm fijn om altijd op deze back-up te kunnen rekenen. Daarnaast hebben de medewerkers van Your Office aan een half woord genoeg, waardoor we snel kunnen schakelen. Dank voor al jullie hulp team Your Office!
BorgerSmith Makelaars en Taxateurs
Wij werken inmiddels geruime tijd samen met het backoffice team van Your Office en zijn ontzettend tevreden over hun ondersteuning. De dames nemen professioneel onze telefoon op en zorgen dat alles netjes wordt opgevolgd en verwerkt. Dankzij hun inzet kunnen wij ons volledig richten op onze klanten en de makelaardij. Een betrouwbare en betrokken partner waar we met plezier mee samenwerken!
Gratis Verhuizen Makelaardij
Makelaars zijn in de regel eigenwijze mensen en denken alles zelf het best te kunnen. Sinds enige tijd werk ik echter samen met de dames van Your Office en weet ik gelukkig beter. Zij ondersteunen mij dagelijks in de binnendienst. De inkomende e-mails, de aanvragen van zoekers voor bezichtigingen, de telefonie, koopaktes maken, verkoopgesprekken plannen, enz. Ze doen het allemaal voor me. Dat geeft mij heel veel vrijheid om mij volledig te kunnen focussen op mijn makelaarswerkzaamheden en het contact met de klanten. Het fijne is dat Your Office met een vast team werkt. Klanten die bellen hebben niet steeds weer een nieuwe tijdelijke kracht aan de lijn. Zij ervaren het niet als een receptiebureau die alleen de telefoon aanneemt en een terugbelnotitie noteert. Zij waarderen het persoonlijke contact. De flexibiliteit spreekt mij ook erg aan. Is het even wat rustiger, geen probleem. Ze pakken dan zaken op zoals het nalopen van dossiers op de AVG- en Wwft-regels. Is het wat drukker dan schakelen zij een tandje bij en zorgen ervoor dat ik mijn beloftes aan de klanten kan nakomen. Gun jezelf het plezier van het samenwerken met Your Office. Ik kan het van harte aanbevelen.
Mark Renkema Makelaardij
Iedere collega bij Punt Makelaars draagt dagelijks bij aan de kernwaarden van Punt als organisatie. De dames van Your Office kunnen zich als geen ander hierin inleven en dit maakt dat zij een begrip zijn binnen ons team. We zijn al een paar jaartjes met Rianne en Julie onderweg met een prettige samenwerking. Wij vertrouwen de dames in hun werkzaamheden. Onze zakelijke prioriteiten worden vooropgesteld wanneer ze voor ons (met ons) aan de slag gaan. Professionaliteit staat hoog in het vaandel bij Rianne en Julie. Bij hen is er een garantie op vakkennis en kennis over werkprocessen. Punctueel, betrokken, flexibel en keiharde werkers. Als kers op de taart brengen ze een flinke dosis enthousiasme mee! Al met al; wij zijn tevreden met deze toppers! www.puntmakelaars.nl
Punt Makelaars en Punt Taxateurs
Your Office is vanaf dag één niet meer weg te denken bij ons kantoor. Wij kunnen ons nu volledig focussen op onze business. Uitstekende aansluiting tussen de verschillende collega's bij Your Office, professioneel, accuraat en dames met heel veel ervaring in de og-markt.
Etienne
Fijne en vriendelijke dienstverlening als het gaat om de ondersteuning van ondernemers. Er is ruime ervaring in bepaalde branches waardoor zij je goed kunnen ont-zorgen wanneer er extra drukte is. Een professionele organisatie met kennis van zaken en net even die extra service!
Makelaar Utrecht
Ruim 1,5 jaar geleden heb ik Julie ontmoet tijdens een makelaarsborrel in Utrecht. Vrijwel direct daarna is YourOffice mij gaan ondersteunen met specifieke werkzaamheden. Ze weten waar ze het over hebben en kunnen eigenlijk vrijwel direct instappen en de zaken overnemen aangezien zij de systemen en werkwijze van makelaars kennen als geen ander. De samenwerking beviel goed en heb ik daarom verder uitgebreid met diverse werkzaamheden sinds mijn agenda en vooral mijn hoofd overvol raakte. Ik ben de dames erg dankbaar, want zij verlichten de werkdruk en zorgen voor efficiëntere processen. Keep up the good work girls/ladies!!!
Sjouke Jager
Rianne en Julie hebben een uniek concept uitgerold waar wij als makelaarskantoor regelmatig gebruik van maken en naar grote tevredenheid. Ondanks onze goede bezetting is extra hulp soms fijn. Vakanties, een zwangerschapsverlof die wordt opgenomen of het inwerken van een nieuwe medewerken, deze meiden staan altijd voor ons klaar. Of je nu een eenpitter bent of zoals wij een wat groter team hebben, extra handjes zijn altijd fijn. Betrouwbaar, assertief en vooral ook heel gezellig. Ga zo door! Arthur Covers en Bastiaan Jonker, Covers & Jonker Makelaars
Covers & Jonker
Ik heb vanaf dag 1 mijn taxaties ondergebracht bij your office en dat bevalt mij tot op de dag van vandaag uitstekend! Ze hebben een handig invulformulier voor mij opgesteld en dat lever ik, met de foto's en de overige stukken, weer in en vaak binnen 24 uur staat de taxatie grotendeels klaar. Wat het meest waardevol is, is dat ze niet domweg invullen maar meedenken en meekijken. Missen er stukken, dan wordt dat niet bij mij terug gelegd maar gaan ze er gelijk zelf achteraan. Zien ze iets afwijkends, zoals een bestemming dat niet klopt, dan duiken ze er in en weten exact welke personen en/of instanties ze moeten hebben om het op te helderen. Voor mij als een-pitter zo fijn! Zo heb je toch een soort van vier-ogen principe, geeft een heel prettig gevoel.
Ingrid van Eck Makelaardij
Na jaren gewerkt te hebben met een eigen binnendienst nu de keuze gemaakt om te gaan werken met Your Office. Vanaf dag 1 bevalt dit uitstekend en zijn we heel blij met deze keuze. Contact verloopt op een hele leuke collegiale manier en ze geven je het gevoel onderdeel van je kantoor te zijn. Ze doen niet alleen binnendienst taken die je vraagt maar denken ook op een leuke manier mee in de bedrijfsvoering. Kort samengevat: Een aanrader!
Spot Makelaardij
Via ons netwerk zijn wij in contact gekomen met Rianne en Julie. Een van onze binnendienst medewerkers ging met zwangerschapsverlof en wij waren op zoek naar een tijdelijke oplossing. Zij hebben dit perfect opgelost en tot op heden werken wij nog steeds graag met hun samen. Zij ondersteunen ons in de telefonie en ontzorgen waar nodig. Ze zijn multifunctioneel inzetbaar! Via een groepsapp hebben we nauw contact met het team van Your Office en verloopt alles zeer soepel. Het team heeft veel verstand van de Makelaardij branche en vult ons perfect aan. Your office is een professionele organisatie met veel betrokkenheid. Wij zullen Your Office zeker aanraden bij onze collega makelaars!
Van Eijk Makelaar & taxateur
Your-Office biedt uitstekende back-office diensten voor makelaars. Hierdoor is mijn kantoor aanzienlijk gegroeid. Het team is betrokken en begrijpt onze behoeften, waardoor ze een op maat gemaakte oplossing bieden die naadloos aansluit op onze bedrijfsprocessen. De diensten die zij voor ons oppakken zijn o.a. administratieve ondersteuning, financieel beheer, contractbeheer en klantenservice. De communicatie met Your-Office is vlot en helder, en ze zijn zeer responsief. Ze hebben een grondige kennis van de vastgoedmarkt en de uitdagingen voor makelaars. Dankzij hun ondersteuning kunnen mijn collega's en ik ons richten op kernactiviteiten, zoals klantenwerving en het sluiten van deals. Dit heeft onze productiviteit en groei aanzienlijk verbeterd. Your-Office hanteert concurrerende tarieven en biedt een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Hun diensten zijn ontworpen om de prestaties en efficiëntie van makelaarskantoren te maximaliseren. Ik beveel Your-Office ten zeerste aan voor professionele back office ondersteuning. Ik verwacht nog vele jaren met hen samen te werken.
Dak Makelaardij
Het team van Your -Office is altijd goed bereikbaar en vlot met de afhandeling van alle lopende zaken. Denken mee en zijn oplossingsgericht! Ook kan je samen sparren en tot een bepaald idee of oplossing komen.
Sanders Makelaardij
Your Office heeft ons kantoor ondersteunt met diverse werkzaamheden. Door drukte bij ons op kantoor waren wij op zoek naar een tijdelijke oplossing. Wij werden geattendeerd op Your Office. Vanaf het intakegesprek met Julie Groen hadden wij direct een positief beeld. Your Office is een professioneel kantoor en Julie Groen is een betrokken, flexibel en betrouwbaar persoon. Ze denkt mee, geeft tips en komt met oplossingen! Ze heeft met veel enthousiasme haar werkzaamheden uitgevoerd. Niks was te veel voor Julie Groen. Your Office heeft ons kantoor ook ondersteunt in de telefonie. Een aanrader Your Office!
Waltmann Bedrijfshuisvesting
Sinds september 2022 werk ik met Your Office samen. Zij ondersteunen mij met diensten zoals het aannemen van de telefoon, afspraken inplannen en agenda beheer en het beantwoorden van e-mails. Ook helpen zij mee met het opbouwen van het dossier (documenten op zoeken en checken). De samenwerking verloopt heel goed ondanks dat zij in Nieuwegein gevestigd zijn en mijn kantoor in Amsterdam. Ze zijn goed bereikbaar, reageren snel en ook de reactie van mijn klanten op het team van Your Office is positief. Ik ben heel tevreden.
​​​​​​​Marlous Nanninga Nanninga & Burger Makelaardij (Amsterdam)
Ik ben ontzettend blij met de samenwerking met de dames van Your Office! Ze nemen al mijn back office werkzaamheden uit handen, zoals het opnemen van telefoontjes, het inplannen van afspraken, het versturen van contracten, het opstellen van koopaktes en nog vele andere zaken. Hierdoor kan ik mij volledig richten op waar ik echt goed in ben: het verkopen en aankopen van woningen en het begeleiden van cliënten in dit proces. Hun professionaliteit en efficiëntie zijn een enorme steun voor mijn bedrijf. Ik kan ze van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar betrouwbare ondersteuning!
Renée Real Estate
Na 2,5 jaar geleden ons eigen makelaarskantoor te zijn gestart is er enkele maanden geleden een punt gekomen dat wij extra handjes nodig hadden. De flexibele en zeer kundige/ervaren ondersteuning van het volledige team van Your Office is precies datgene waar wij als jong en dynamisch kantoor naar op zoek waren. Volledig maatwerk voor elk makelaarskantoor en Julie, Rianne en hun gehele team zijn dusdanig ervaren en gevolgen in hun werk dat je er als makelaarskantoor volledig door wordt ontzorgd! Toppers en wij zijn heel blij met Your Office!
Team Dam en Hooft Makelaars